Rumusan Perlawanan Liga Super: Sri Pahang FC vs Terengganu FC

Liga Super Malaysia 2022 menyaksikan perlawanan di antara pasukan Sri Pahang FC bertemu Terengganu FC yang berlangsung di Stadium Darul Makmur, Pahang. Sepak mula menunjukkan pasukan Terengganu FC mempunyai peluang apabila rembatan kencang Habib Haroon dapat diselamatkan oleh penjaga gol Sri Pahang FC, Mamadou Samassa. Percubaan demi cubaan yang dilakukan oleh pasukan Terengganu FC pada 20 minit masa permulaan namum tidak menyebelahi buat pasukan Pelawat. Pasukan Terenganu FC terus memberi penekanan terhadap pasukan Tuan rumah memaksa dengan jaringan seri 0-0 pada separuh masa pertama.

Memasuki separuh masa kedua pasukan Terengganu FC membuat satu pertukaran dengan membawa masuk Hakimi Abdullah dan mengeluarkan Kipre Tcheche apabila ketua pasukan itu mengalami kecederaan. Pada minit ke 46 pasukan Sri Pahang mendahului jaringan apabila pemain import Manuel Hidalgo berjaya menjaringakan gol pertama dengan jaringan 1-0.

Seterusnya pasukan Terengganu FC bangkit dengan gol penyamaan pada minit ke 72 apabila sepakan penjuru berjaya ditanduk oleh Habib Haroon. Pada minit ke 84 pasukan Terenganu FC membuat pertukaran yang kedua dengan membawa masuk Arif Anwar dan mengeluarkan Nik Sharif. Pada minit ke 87 pasukan Terengganu FC terus bangkit dengan jaringan tambahan apabila rembatan Petrus Shitembi membuahkan hasil sekaligus memberi kepada pasukan Terengganu FC mengutip 3 mata di Stadium Darul Makmur dengan jaringan 2-1.

Comments (3)

  1. Williamfew

    top 10 online pharmacy in india https://indiaph24.store/# Online medicine order
    online pharmacy india

  2. StephenAmuby

    mexican drugstore online: mexican pharmacy online – mexican mail order pharmacies

  3. Donaldnom

    pharmacies in mexico that ship to usa
    https://cmqpharma.online/# п»їbest mexican online pharmacies
    mexico drug stores pharmacies

Leave a Reply