RUMUSAN PERLAWANAN TERENGGANU FC vs NEGERI SEMBILAN FC

Perlawanan diantara Terengganu FC dan Negeri Sembilan FC pada malam ini yang berlangsung di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin merupakan perlawanan penting bagi kedua-kedua pasukan apabila masing-masing ingin meraih 3 mata bagi saingan Liga Super Malaysia 2022.

Sepak mula menunjukkan Pasukan Terengganu FC menguasai permainan sehingga 10minit dan mempunyai peluang bagi Kipre Tcthetche namum tersasar pada minit ke-12 .

Perlawanan Pada malam ini terpaksa dihentikan selama 1 jam akibat hujan lebat melanda, dan diteruskan oleh ketua pengadil apabila Komisional perlawanan memberi lampu hijau bagi meneruskan perlawanan tersebut.

Beberapa serangan dilakukan oleh kedua-kedua pasukan untuk mencari peluang bagi meraih 3 mata di Stadium Sultan Mizan Zainal tidak dapat dilihat oleh kerana kedua-kedua pasukan buntu untuk mencari penyudah.

Terengganu FC dan Negeri Sembilan FC berkongsi mata dengan keputusan seri 0-0 pada aksi tertunda LS2 di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin.

Comments (5)

  1. Kisisel Hesap Olusturun

    Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

  2. FloydSlino

    mexican border pharmacies shipping to usa: buying prescription drugs in mexico online – mexican border pharmacies shipping to usa

  3. Williamfew

    world pharmacy india http://indiaph24.store/# top online pharmacy india
    indian pharmacies safe

  4. Donaldnom

    buying from online mexican pharmacy
    http://cmqpharma.com/# mexican drugstore online
    buying from online mexican pharmacy

  5. StephenAmuby

    mexican drugstore online: mexico pharmacy – mexican online pharmacies prescription drugs

Leave a Reply